tirsdag den 15. februar 2011

Lidt tættere

Jeg vil dele noget med jer alle En ting som jeg kan garantere dig hvis du laver musik er at du vil føle dig forrådt. Og det kan være af komplet fremmede til nogle af dine nærmere. Jeg vil ikke sige at branchen gør dig ensom. Jeg vil nok nærmere sige at branchen er et perfekt værktøj der viser dig dine sande venner. Så det er ikke fordi at man bliver ensom i branchen. Men fordi at man ikke ser det, ellers.

Og det kan være svært når man opdager at folk går bag ryggen på en. Især hvis du er en som mig som sætter pris på loyalitet. Og endnu værre når det er folk du troede var på din side. Eller folk som du var med til at hjælpe. Det gør ondt.

Man har sådan et mærkeligt syn på succes idag. Men kigger på succes som om det er en kage som alle vil have en del af (fed metafor). Og som der ikke er nok til alle af. Det er derfor at nogle kan gå helt i panik når nogle får meget succes (kage) fordi de bliver bange for at der så ikke er nok til dem. Og så er de villige til at gøre hvad som helst for at DU ikke skal blive ved med at tage den succes de vil have. De fatter ikke at selvom at en person får SÅ meget succes. så kan de stadig selv få ligeså meget og mere UDEN at stå i vejen for en den person.

Så hvad gør JEG ved den slags? Jeg holder mig 100% fokuseret på mig selv og min drøm. Jeg holder mit hovede op & fokuserer på dem der støtter mig igennem whatever. Og dem der ikke lide at jeg gør mine drømme til virkelighed skal være velkomne til at tage en plads blandt publikum og se hvordan jeg skridt for skridt går mit mål i møde. Og ikke mindst så vil jeg skrive ned i mit hjerte hvem der vendte mig ryggen og hvem der gav mig støtten & det vil ikke blive glemt.

Der er sikkert mange der vil dig en masse godt. Men alle vil sig selv det bedste. Husk det altid.

12 kommentarer:

  1. Jeg elsker det du står for, men savner virkelig nogle kommaer.<3

    SvarSlet
  2. Først og fremmest, stor respekt til det du gør og til dig.
    Men ja det ligesom når man begynder at interessere sig for andre ting,
    som går hen og bliver ens hver dag.
    Så endten vælger de at støtte en, eller så vender de.
    Og det trist man mister dem som man har haft det godt sammen med og hjulpet.
    Men så ved man hvem den persons virkelige JEG er.
    Og som man siger hellere få venner end over 100 falske.

    SvarSlet
  3. Smukt skrevet, Imran. Er helt enig i det du skriver! Thumps up! :)

    SvarSlet
  4. Respekt til dig Imran, din musik får mig altid i godt humør!(:

    SvarSlet
  5. Når man virkelig kan lide noget og en ødelægger det med løgne...Det gøre ondt...

    SvarSlet
  6. Respekt! . Rigtig godt skrevet! :-)
    Jeg elsker din musik, bliv ved !

    SvarSlet
  7. Miinah >"Big'Khani'Fan!17. februar 2011 kl. 14.58

    Respekt! & Rigtig godt skrevet! :D'
    Jeg har altid synes godt om din musik. Men der en del andre ting jeg også kan lide ved dig. Bland andet; Du er virkelig følsom!, og du et nice menneske! .. Vil altid støtte dig. :D <3'
    Og seriøst, du vil blive ved med at nå dine mål, inshallah! {LL'
    Det virkelig trist at finde ud af, at ens venner er falske, og de ikke ønsker én det bedste.

    >"Big'Khani'Fan {LL' <3

    SvarSlet
  8. Sådan Khani..... så godt skrevet jeg er helt enig. Jeg er også, vild med dine sange, bliv ved og jeg elsker DIIG :D

    SvarSlet
  9. det er virkelig godt skrevet af dig! stor respekt. ONE LOVE.

    SvarSlet
  10. RESPEKT I DEN GRAD.!!!
    I LOVE YOU.!!! - HÅBER VIRKELIG DET BEDTSE FOR DIG :D

    SvarSlet
  11. Khani godt skreven elsker dig og din musik jeg støtter dig igennem alt Khani!!!!! <3 Håber virkelig din drømme går i opfyldelse Khani! <3 Hilsen Zainab Khanis største fan! <3

    SvarSlet