torsdag den 13. januar 2011

Love & Hate

Du får ikke fans uden at få haters. Det er en garanti og noget man skal være klar på. Selv har jeg ikke noget imod haters. faktisk kan det underholde & more mig ind imellem. Så er det jo også heldigt at jeg har mange af dem ;)  


Nogle begynder også at sammenligne mig med andre kunstnere & tror at jeg vil hate på dem. Men enhver person der gør sin ting. Der arbejder for hvad han/hun har i sigte, har min respekt. Så hvis nogen klarer sig godt så giver jeg dem hånden, min støtte & min respekt. Og det er også derfor at "haters" er sjove. "Haters" er folk der ikke selv har noget der er spændende i deres egne liv. For de folk som virkelig arbejder for sine mål, vil kigge over på andre der gør det samme & give dem hånden. For de kan genkende en vinder. og ikke en hater. Det er vel bare "real recognizes real"

Så jer der tror at jeg konkurrerer med nogen? Jeg holder fokus på mig selv & supporter ALLE der arbejder for sine mål. 

Dette er et budskab til alle i branchen. Spread the love & not the hate. Let's do this!
 




















3 kommentarer:

  1. Du er så nice Khani :)

    SvarSlet
  2. elsker dig khani : )<3
    håber du vil lave flere og flere sange<3.
    keep up ur good work.

    SvarSlet