fredag den 31. december 2010

As we look back - 2010

Klokken er 1.28. Om ca 22 og en halv time er året 2010 forbi og et nyt år starter.

Men DAMN! det er gået stærkt. Har det stadig som om at jeg ikke helt har vænnet mig til at sige 2010 istedet for 2009 men det er nok bare mig.


2010 har også været et betydningsfuldt år for mig. 10 er mit tal. har fødselsdag d. 10 januar, jeg spillede med trøje #10 da jeg spillede fodbold og 2010 har været et specielt år for mig. Det var året hvor jeg tog mit musik til et højere niveau. Hvor jeg virkelig rejste mig og fik skilt mig ud. fik banet lang vej. Nu er der en del der er begyndt at komme frem via facebook, youtube osv også. Så at tænke tilbage og vide at man var dén der startede det. Det er vildt. Shoutout til alle jer der arbejder for jeres drøm - lad intet stoppe jer!


Året har også for mig haft en masse højdepunkter. Jeg varmede op for både Imran Khan & Ne-Yo. Takket være Majistical entertainment som stadig arbejder hårdt på at få en masse fed musik til DK. Gad vide om man får lov at varme op for nogle i år 2011. Det var i hvert fald ville shows. Jeg fik udgivet min første single samt musikvideo som gik udemærket. På iTunes ramte lå den #3 under R&B og på Chartbase ramte den en #5 plads, kun 3 pladser under tættere på himlen. Videoen har netop ramt de 200.000 views på Youtube og min fanside på facebook har over 30.000 medlemmer.








Når jeg sidder og kigger tilbage på alt det, kan jeg kun være stolt og være så utrolig taknemmelig for al' jeres støtte. Jeg læser og svarer alle jeres beskeder i min indbakke. Jeg læser alt i skriver på min fanside, på min billeder, statusser og hvad i slår op om mig. I skal vide at jeg ikke overser jeres støtte og i skal vide at i betyder meget for mig også. Det er derfor at jeg bliver efter shows for at tage billeder osv selvom der er risiko for at der opstår kaos (som i Nørrebro) Det derfor at når i stopper mig op på gaden eller hvorend i skulle se mig, så vil jeg med glæde sige hej, tage et billede med jer osv - for i har en speciel plads hos mig!




Nogle vil måske gerne vide hvad der skal ske nu. Nogle har nok også lagt mærke til at der har været lidt stille fra min side af og nogle har endda gået så langt og troet at jeg var stoppet. Og det er en stor fejl. Der er stille fra min side fordi jeg arbejder på en helt masse ting og der vil måske gå lidt tid endnu men til gengæld er der andre på vej som er godt i gang for tiden. Bare giv det lidt tid, så skal der nok komme mere. Vi skal have udgivet endnu en single med musikvideo. Tænker på at lave noget mere uptempo med gang i den denne gang. Og i mellemtiden smider jeg måske 1 eller 2 sange op på Youtube. Måske endda en sang med Hasan Shah? Who knows.


Anyways. Dette år skal til at slutte og et nyt smukt år skal til at begynde. Jeg ser frem til at tage det hele endnu højere op. Har store forventninger. Ønsker jer alle et godt nytår. Pas rigtig godt på jer selv og lad være med at komme til skade! Much love



- Yours Truly

2 kommentarer: