fredag den 25. november 2011

Haft Alt

Så er der kun 5 dage til Haft Alt udkommer på iTunes.

Jeg er overdrevet spændt. Jeg har en god fornemmelse med den her sang og tror den vil lade folk se hvilken artist jeg er ved at blive.

Jeg har i lang tid været rimelig stille med min musik, og selvom der ikke har foregået så meget på scenen, har der foregået ekstremt meget bagved og jeg er blevet dygtigere på samtlige måder. Det føler jeg i hvert fald selv.

De fleste af os har prøvet at miste og de fleste vil nok også genkende situationen efter man har mistet en person, hvor man tænker på alt hvad der kunne have været sket og alt hvad man kunne have haft. Og det er præcis hvad "Haft Alt" er om. At sidde fast i tanken om hvad man kunne være blevet.

Jeg er rigtig rigtig glad for denne sang fordi jeg har lagt meget hjerte i det. Da jeg indspillede sangen, sang jeg virkelig mit hjerte ud og det håber jeg også kan høres i sangen. Jeg er også særligt glad for den fordi det er den første sang jeg selv har produceret. Det betyder at alt i denne her sang er lavet af mig og jeg er meget stolt af at kunne sige at jeg både har skrevet, produceret og endda mixet sangen selv. Noget de færreste kunstnere gør. Det er også derfor jeg håber at folk vil gå ud og bruge de 10 kr på at købe sangen, hvis de synes om den. For det virker måske ikke som meget men jeg har lagt meget hjerte og arbejde i det, så det vil betyde meget for mig. Jeg håber på at sangen kan få en god placering på iTunes og det sker jo hvis folk køber sangen. Hvis sangen opnår en god placering så vil jeg kunne sige at uden et pladeselskab har jeg en sang ude som kun via online promotion mængder sig med de store udgivelser, hvilket vil være helt vildt for mig. Så jeg håber at enhver der læser dette vil købe sangen & dele videoen på sin væg

For jeg føler, og jeg ved ikke hvorfor, at det er jer og mig, som sammen prøver at klare det og ikke kun mig alene og det er virkelig en dejlig følelse. Jeg fornemmer at i derude, bliver stolte af mig når jeg klarer mig godt, så jeg håber i er klar til at drage derudaf med mig for jeg tror på at dette kan være starten på noget smukt.

Khani

4 kommentarer:

  1. Synes det lyder som om det bliver en god sang, er vild med det som du skriver er budskabet i sangen! Tror næsten alle har haft den følelse på hver deres måde, både godt og dårligt! Jeg har i hvert fald haft den(-:

    P.s. er vild med du skriver din egen blog, det giver ligesom en anden personlig side af dig!(-: Keep up the good work! Knus <3

    /ceciliehansen.com

    SvarSlet
  2. Glæder mig helt vildt til at høre sangen! :-) sange er altid bedst når de minder om noget man selv har oplvet!

    Jeg venter spændt :-D

    Universybs.blogspot.com

    SvarSlet